Pantalons curts Tulipa


Uns pantalons curts com aquests no podia no cosir-los! Quan els vaig veure a la revista em van encantar!

El patró és el 16. Tulip Pocket de la revista Ottobre Design 3/2017. La tela és llí i l’he combinat en dos colors, blau clar i rosa per les butxaques en forma de tulipa que donen nom al patró i són la gràcia dels pantalonets.

A la cintura porten goma i els camals acabats amb una cinta de la mateixa tela per fer un frunzit. Vaig aprofitar la puntada de tulipa de la màquina per la cintura i els camals amb un fil rosa com les butxaques.

Ha costat un parell de setmanes fer les fotos… tot i ser maquíssims no són una faldilla i la mini_M només vol faldilles…

Enllaço amb Menuda Inspiración i amb el Blog de Fans de Ottobre Design, bon dilluns!!


Unos pantalones cortos como estos no podía no coserlos! Cuando los vi en la revista me encantaron! El patrón es el 16. Tulip Pocket de la revista Ottobre Design 3/2017. La tela es lino y lo he combinado en dos colores, azul claro y rosa para los bolsillos en forma de tulipán que dan nombre al patrón y son la gracia de los pantaloncitos. En la cintura llevan goma y las perneras acabadas con una cinta de la misma tela para hacer un fruncido. Aproveché la puntada de tulipán de la máquina para la cintura y las perneras con un hilo rosa combinado con los bolsillos. Ha costado un par de semanas hacer las fotos … a pesar de ser guapísimos no son una falda y mini_M sólo quiere faldas …

Enlazo con Menuda Inspiración y con el Blog de Fans de Ottobre Design, buen lunes !!

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Costura, Nena i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Pantalons curts Tulipa

  1. annawayblog ha dit:

    Li queden molt bonics, la puntada decorativa molt xula i les butxaques fan que siguin uns pantalonets molt originals. Llàstima que no li agradin gaire els pantalons a veure si canvia d’opinió ara que se’ls ha posat 😉

    M'agrada

  2. Hoy compartimos patrón jeje , te han quedado chulísimos, el detalle de la puntada decorativa me encanta!
    Este patrón es muy chulo queda muy gracioso!
    Un beso .

    M'agrada

  3. ariadna ha dit:

    Hehe, la meva també està passant la fase “només s’accepten vestits o faldilles”. Però els pantalons t’han quedat xulíssims, m’agrada molt com queden fets amb lli!

    M'agrada

  4. Fans de Ottobre ha dit:

    Pero qué preciosidad! Las telas elegidas combinan genial y una gran idea la puntada decorativa de tulipanes!
    Muchas gracias por enlazar en Fans de Ottobre!!!

    M'agrada

  5. Paraxuta ha dit:

    Han quedado preciosos!
    Yo también tengo pendiente este patrón… a ver si me pongo!

    M'agrada

  6. MEi GRANELL ha dit:

    Son una monada la mini-M esta genial! Molt còmodes i amb un toc més romàntic

    M'agrada

Deixa un comentari

