Leggins Classic Black

[al final en castellano]

Vaig molt còmoda amb leggins, us ho havia dit? Hehehe!

leggins-03

Vaig trobar aquesta tela que és com tela de jeggins super elàstica amb aquestes taques de tons marrons, blaus, gris. He fet servir el mateix patró que aquí, el del CC de La Costurera Entrometida, es tracta del 09. Classic Black de la Ottobre Design 5/2016.

leggins-02

He afegit butxaques també, i he passat una costura per sobre la costura del tiro per reforçar-la.

leggins-06 leggins-04

He provat el foe als baixos, copiant-me de la Vicky de Nina de Drap, m’agrada molt com queda! Gràcies per inspirar-nos!

leggins-08 leggins-07

Fins aquí l’entrada d’avui, que gaudiu dels dies de festa! Ja es comença a ensumar el Nadal, no trobeu? M’encanta la il·lusió amb què ho viuen els nens, la mini_M està molt emocionada!!

leggins-01 leggins-05

Enllaço amb RUMS i amb el Blog de Fans de Ottobre Design.


Voy muy cómoda con leggins, os lo había dicho? Hehehe! Encontré esta tela que es como tela de jeggins super elástica con estas manchas de tonos marrones, azules, gris. He usado el mismo patrón que aquí, el del CC de La Costurera entrometido, se trata del 09. Classic Black de la Ottobre Design 5/2016. He añadido bolsillos también, y he pasado una costura por sobre la costura del tiro para reforzarla. He probado el foe los bajos, copiando a Vicky de Nina de Drap, me gusta mucho como queda! Gracias por inspirarnos! Hasta aquí la entrada de hoy, que disfrutad de los días de fiesta! Ya se empieza a oler la Navidad, verdad? Me encanta la ilusión con que lo viven los niños, mini_M está muy emocionada!! Enlazo con RUMS y con el Blog de Fans de Ottobre Design.

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

17 respostes a Leggins Classic Black

  1. 8peus ha dit:

    Súper xul·los! Es veurn molt còmeodes i pel dia a dia és el millor! Aix, jo encara he de trobar tela abrigadeta i elàstica per a cosir-me la versió d’hivern. ( tinc punt roma però encara no ho he provat). Gaudeix tu també del pont!

    M'agrada

  2. FeFe Creative ha dit:

    Molt bonic i diferent.

    M'agrada

  3. Ga ha dit:

    Eh! Reconeixo aquesta tela! Estava als encants! Jo la tinc en blau i volia fer-me una jaqueta folrada, ara m’has fet dubtar, queda molt bé como a pantaló!

    M'agrada

  4. Ostres quina passada de tela!!!! M’encanta com t’han quedat, quina sensació de comoditat 😉

    M'agrada

  5. Bàrbara ha dit:

    M’encanten guapa!!! Jo també som leggins forever, no duc altre cosa en el dia a dia. Però encara no m’he atrevit a cosir-ne cap. Tot arribarà! Els teus ideals! Enhorabona!!!

    M'agrada

  6. MEi GRANELL ha dit:

    M’agraden molt els leggins, jo en porto sovint sobretot per fer esport, Jo també tinc les crocs que portes!!! M’encanta

    M'agrada

  7. Que xulos! I amb les butxaques no semblen tan simplons. Et queden genial, a disfrutar d’aquests dies 😬

    M'agrada

  8. Imilce Manos Revoltosas ha dit:

    Me encanta este patrón!! Y esa tela es chulísima!!

    M'agrada

  9. mi dedal de plata ha dit:

    Seguro que viste la tela y viste los leggins… ¡eres auténtica!

    M'agrada

  10. Y yo que no me atrevo con leggings estampados…me vas a quitar esa absurda idea de la cabeza!!! Están chulísimos!!! Y te quedan genial!!!

    M'agrada

  11. yolanda ha dit:

    esa tela pide unos leggings a gritos, qué bien que la hayas escuchado!

    M'agrada

  12. Lourdes - Punts de Colors ha dit:

    Uoooo!!! M’encanten i de fet m’has provocat un CVCQ!!! Et queden genials!!

    M'agrada

  13. Enaitz ha dit:

    Que bien te quedan! eso de usar foe para rematar tengo que probarlo!

    M'agrada

  14. Vicky - Nina de drap ha dit:

    Pero que xulissims són!! M’encanta l’estampat… Genial aquests baixos!! 😉 una abraçada!!!

    M'agrada

  15. Quedan chulisimos!! Tengo que probar lo del FOE

    M'agrada

  16. Fans de Ottobre ha dit:

    Quedan geniales con esta tela y el foe en el bajo le da un toque, aunque no luzca mucho. Gracias por enlazar al blog! Besos!

    M'agrada

  17. Coso ha dit:

    Me gusta mucho esa tela y cómo te han quedado

    M'agrada

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.