Cosim una Printed Lace en companyia


[al final en castellano]
M’encanten les costures acompanyada!! Avui vinc amb les grans: Con mis Manitas, Punts de Colors, Mi Pura Vida i Marujadas de Peluchona. Passeu a veure les seves versions perquè són realment espectaculars!!
El patró ja l’he cosit i m’encanta, el podeu veure aquí i aquí; és el patró 17. Printed Lace de la revista Ottobre Design 2/2017. Me les poso moltíssim, i aquest escot em facilita la lactància sense haver de modificar el patró.

 

Per aquesta vegada he fet servir tela de punt de color petroli que ja vaig fer servir per a aquesta samarreta del mini_B, a més és una de les teles de #12meses12telas del repte de Maujadas de Peluchona. L’he cosit tal com diu la revista excepte el frunzit de l’escot que l’he fet un cop unides les dues parts del davant.

Enllaço amb Club de Fans de Ottobre Design, i amb Mimi del Club de Malas Costureras, heu vist que hi ha patrocinador per aquest mes de febrer??? A veure si tinc sort, m’encanten totes les coses de The Sewing Cat!

 


Me encantan las costuras acompañada !! Hoy vengo con las grandes:Con mis Manitas, Punts de Colors, Mi Pura Vida y Marujadas de Peluchona. Pasa a ver sus versiones porque son realmente espectaculares!! El patrón ya lo he cosido y me encanta, puedes verlo aquí y aquí; es el patrón 17. Printed Lace de la revista Ottobre Design 2/2017. Me las pongo muchísimo, y ese escote me facilita la lactancia sin tener que modificar el patrón. Esta vez he usado tela de punto de color petróleo que ya utilicé para esta camiseta del mini_B, además es una de las telas de # 12meses12telas del reto de Maujadas de Peluchona. La he cosido tal como dice la revista excepto el fruncido del escote que lo he hecho una vez unidas las dos partes delanteras. Enlazo con Club de Fans de Ottobre Design, y con Mimi del Club de Malas Costureras, habéis visto que hay patrocinador para este mes de febrero??? A ver si tengo suerte, me encantan todas las cosas de The Sewing Cat!

Aquesta entrada s'ha publicat en Costura, Dona i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

9 respostes a Cosim una Printed Lace en companyia

  1. Mi Pura Vida ha dit:

    Com totes les que has fet, espectacular! M’encanta com et queda aquest patró, t’afavoreix moltíssim!

    M'agrada

  2. helenaviertel ha dit:

    Fiu, fiu, Mei!! Et queda tan bé a tu aquest patró, sembla fet a mida.

    M'agrada

  3. Fans de Ottobre ha dit:

    Pero qué guapísima! Este patrón te queda genial, seguro que veremos más versiones, verdad?
    Además, coser acompañada siempre es mejor!!
    Muchas gracias por enlazar en Fans de Ottobre!

    M'agrada

  4. Anahi ha dit:

    Este patrón sienta genial, me gusta mucho!!

    M'agrada

  5. Merche Kushona ha dit:

    aquest es el teu patró per excelencia!!et queda genial com sempre

    M'agrada

  6. Saiziland ha dit:

    Me encanta!! el escote te favorece un montón (además de util..) y el color de la camiseta me enamora. Está genial.

    M'agrada

  7. Sewing With Mei ha dit:

    Molt xula de color blau, et queda molt bé!

    M'agrada

  8. Laura - Con mis manitas ha dit:

    Espectacular!! Este patrón es tu patrón sin ninguna duda! Te sienta genial y estás preciosa!!
    Un placer compartir costuras….a por la próxima!

    M'agrada

  9. Retroenllaç: Samarreta Printed Lace (4) | Mei, fet amb amor

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.