Printed Lace estiu (5)

[al final en castellano]

Entrada rapidíssima que és un patró que ja he cosit varies vegades.

Es tracta de la samarreta 17. Printed Lace de la revista Ottobre Design 2/2017.

Aquesta vegada de màniga curta, la tela és un regal de la Carol de NairAraina, gràcies un altre cop. Una licra florejada que fa unes ratlles, segur que l’heu vist a més blogs.

I si us sona la tela amb aquest patró, Mi Pura Vida la va cosir i no me l’he tret del cap des d’aleshores!

Enllaço amb Mimi del Club de la Malas Costureras, amb Fans de Ottobre Design i amb Tu rollo me suena. Ja esteu de vacances??


Entrada rapidísima que es un patrón que ya he cosido varias vecesSe trata de la camiseta 17. Printed Lace de la revista Ottobre Design 2/2017. Esta vez de manga corta, la tela es un regalo de la Carol de NairAraina, gracias de nuevo. Una licra floreada que hace unas rayas, seguro que la has visto además blogs. Y si os suena la tela con este patrón, Mi Pura Vida la cosió y no me la he quitado de la cabeza desde entonces! Enlazo con Mimi del Club de la Malas Costureras, con Fans de Ottobre Design y con Tu rollo me suena. Ya estáis de vacaciones ??

Aquesta entrada s'ha publicat en Costura, Dona, General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

11 respostes a Printed Lace estiu (5)

  1. maryjanecrafts ha dit:

    Hola Mei..m’encanta..la tela és preciosa i et queda super be! Una pregunta: he vist altres vegades que poses unes etiquetes molttt xules, em podries dir com les fas? És alguna pàgina online? Merciiii

    M'agrada

  2. Sewing With Mei ha dit:

    M’agrada molt com t’ha quedat la tela és preciosa

    M'agrada

  3. Merche Kushona ha dit:

    aiss aqueseta tela també la tinc i sense utilitzar encara, queda genial amb aquest patró, a més a més a tu et queda genial, totes ens enrecordem del primer que vas fer en vermell 😉

    M'agrada

  4. Fans de Ottobre ha dit:

    Pero que reguapa estás ! Esa camiseta te favorece muchísimo y gracias a ti somos muchas las que nos atrevimos a cosernosla. Nos encanta ver tus costuras enlazadas en el blog de Fans de Ottobre 😉

    M'agrada

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.