Brusa Sonia de LMV

La costura estrella del Nadal passat va ser la Brusa Sonia de la revista francesa La Maison Victor. La Noe de Mi Pura Vida la va cosir i les #cosiamigas ens en vam enamorar. Algunes ja la van publicar en el seu moment, avui ens toca a l’Inma de Saiziland i a mi que la teníem pendent d’ensenyar.

És una brusa sense botons, amb blonda a tota la part superior, amb mànigues que no arriben al canell, perfecta per a celebracions especials.

Les teles són de Cal Joan, que va fer uns lots especials per a cosir-la en el color que volguessis, em vaig quedar amb l’original, encara que tots m’encantaven! Els vídeos que va fer l’Anna per cosir-la em van anar genial per cosir-la. Vaig fer diferent l’acabament del coll, on ho vaig treballar com una mini-vista.

La vaig allargar una mica i m’anava una mica estreta de malucs, vaig decidir obrir una mica les costures laterals i posar-hi una mica de la blonda que va a la part superior. D’aquesta manera la puc portar per dins o per sobre leggins.

Que tingueu molt bones costures!
Enllaço amb Mimi del Club de las Malas Costureras


La costura estrella de la Navidad pasada fue la Blusa Sonia de la revista francesa La Maison Victor. La Noe de Mi Pura Vida la cosió y las #cosiamigas nos enamoramos. Algunas ya la enseñaron en su momento, hoy nos toca a Inma de Saiziland y a mi, que la teníamos pendiente de publicar. Es una blusa sin botones, con blonda en toda la parte superior, con mangas que no llegan a la muñeca, perfecta para celebraciones especiales. Las telas son de Cal Joan, que hizo unos lotes especiales para coserla en el color que quisieras, me quedé con el original, aunque todos me encantaban! Los videos que hizo Anna para coserla me fueron genial para coserla. Hice diferente la finalización del cuello, donde lo trabajé como una mini-vista. La alargué un poco y me iba un poco estrecha de caderas, decidí abrir un poco las costuras laterales y poner un poco de la blonda que en la parte superior. De esta manera la puedo llevar por dentro o por encima leggins. Que tenga muy buenas costuras! Enlazo con Mimi del Club de las Malas Costureras

Aquesta entrada s'ha publicat en Costura, Dona i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.