RUMS #43/15 – New Bohéme

IMG_7923

Torna a ser dijous! M’encanta participar al RUMS, encara que m’està costant ser regular i no sempre ho aconsegueixo…

La New Bohéme de l’Ottobre Design 5/2014, la vaig cosir l’hivern passat. M’encanta el patró!! És molt còmode, jo ho porto com a vestit amb uns leggins o mitges gruixudes a sota. La tela té molta caiguda, ideal per aquest patró. Em va costar una mica cosir les butxaques, però al final me’n vaig sortir!

IMG_7918

IMG_7920

IMG_7921

Vaig a veure que han fet les altres! Enllaço al RUMS i a Fans de Ottobre Design


Vuelve a ser Jueves! Me encanta participar en RUMS, aunque me está costando ser regular y no siempre lo consigo … La New Bohéme del Ottobre Design 5/2014, la cosí el invierno pasado. Me encanta el patrón!! Es muy cómodo, yo lo llevo como vestido con unos leggins o medias gruesas debajo. La tela tiene mucha caída, ideal para este patrón. Me costó un poco coser los bolsillos, pero al final lo conseguí!
Voy a ver que han hecho las demás! Enlazo al foros y en Fans de Ottobre Design

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a RUMS #43/15 – New Bohéme

  1. nurks7 ha dit:

    molt xula! te pinta de ser molt còmode també! 🙂 aquest patró el tinc pendent de cosir, aques va ser el primer número de la ottobre que em vaig comprar i encara no l’he estrenada! :S de la d’estiu en vaig cosir força patrons per això, en vaig perdent la poc jeje :*

    M'agrada

  2. merche kushoma ha dit:

    Te bona pinta aquest patro!llastima que aquesta revista no la tinc..

    M'agrada

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.