RUMS #43/15 – New Bohéme

IMG_7923

Torna a ser dijous! M’encanta participar al RUMS, encara que m’està costant ser regular i no sempre ho aconsegueixo…

La New Bohéme de l’Ottobre Design 5/2014, la vaig cosir l’hivern passat. M’encanta el patró!! És molt còmode, jo ho porto com a vestit amb uns leggins o mitges gruixudes a sota. La tela té molta caiguda, ideal per aquest patró. Em va costar una mica cosir les butxaques, però al final me’n vaig sortir!

IMG_7918

IMG_7920

IMG_7921

Vaig a veure que han fet les altres! Enllaço al RUMS i a Fans de Ottobre Design


Vuelve a ser Jueves! Me encanta participar en RUMS, aunque me está costando ser regular y no siempre lo consigo … La New Bohéme del Ottobre Design 5/2014, la cosí el invierno pasado. Me encanta el patrón!! Es muy cómodo, yo lo llevo como vestido con unos leggins o medias gruesas debajo. La tela tiene mucha caída, ideal para este patrón. Me costó un poco coser los bolsillos, pero al final lo conseguí!
Voy a ver que han hecho las demás! Enlazo al foros y en Fans de Ottobre Design

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a RUMS #43/15 – New Bohéme

  1. nurks7 ha dit:

    molt xula! te pinta de ser molt còmode també! 🙂 aquest patró el tinc pendent de cosir, aques va ser el primer número de la ottobre que em vaig comprar i encara no l’he estrenada! :S de la d’estiu en vaig cosir força patrons per això, en vaig perdent la poc jeje :*

    M'agrada

  2. merche kushoma ha dit:

    Te bona pinta aquest patro!llastima que aquesta revista no la tinc..

    M'agrada

Deixa un comentari

