Setmana íntima – calcetes

[al final en castellano]

Cada vegada hi ha més mogudes per aquí i intento apuntar-me a totes!! És una manera de sortir de la zona de confort i cosir i aprendre coses noves. Aquesta setmana hi ha la setmana íntima que ha organitzat Saiziland, i avui toquen calcetes!

calcetes-11 calcetes-15

He fet servir el meu patró propi, ja les he cosit aquí i aquí. Aquesta vegada he provat aquests elàstics que semblen puntes, els he cosit amb la over i després amb la plana. La veritat és que encara no les he provat però crec que seran còmodes, els elàstics són molt tous.

calcetes-02

He aprofitat que el sr.M li està agafant traça a la Silhouette i també he decorat amb vinil tèxtil.

calcetes-13

Aquests dies espero poder penjar la resta de coses que he cosit per la setmana íntima: calcetes de nena, calçotets i sostens! Avui enllaço amb RUMS i amb el recopilatori de Braguitas de mujer

Has provat de cosir-te la teva roba interior?


Cada vez hay más movidas por aquí e intento apuntarme a todas!! Es una manera de salir de la zona de confort y coser y aprender cosas nuevas. Esta semana está la semana íntima que ha organizado Saiziland, y hoy tocan braguitas! He usado mi patrón propio, ya las he cosido aquí y aquí. Esta vez he probado estos elásticos que parecen puntas, los he cosido con la over y después con la plana. La verdad es que aún no las he probado pero creo que serán cómodas, los elásticos son muy blandos. He aprovechado que el sr.M le está cogiendo gustillo a la Silhouette y también he decorado con vinilo textil. Estos días espero poder colgar el resto de cosas que he cosido para la semana íntima: braguitas de niña, calzoncillos y sujetador! Hoy enlazo con RUMS y con el recopilatorio de braguitas de mujer. Has probado de coser hacerte tu ropa interior?

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Setmana íntima – calcetes

  1. Se ven taaaan bien acabadas y pulidas!!! Me encantan!!!

    M'agrada

  2. Mi Pura Vida ha dit:

    Molt maques Mei!

    M'agrada

  3. Qué bonitas …..me encanta ese elástico tipo blonda que les has puesto!!!

    M'agrada

  4. Vicky - Nina de drap ha dit:

    Quina xulada!! M’encanta el vinil a les calces!! Finalment hauré de fer un cop de cap…

    M'agrada

  5. Merche Kushona ha dit:

    son molt cuquis!!!

    M'agrada

  6. Tata Crafts ha dit:

    T’han quedat perfectes!

    M'agrada

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.