Cintes teixides

[al final en castellano]

teixir-cintes-08  teixir-cintes-02

Un dels tallers que no em volia perdre per res era el de “Tejer tela” que ens va impartir la Naii al Sewing Camp, increïble tot el que sap aquesta dona! El dia del taller vaig prendre nota de tot i desprès a casa ja m’hi vaig posar.

cimg7760 img_6205 cimg7786 img_6208

Hi ha dues maneres de teixir les cintes, en creu o en angle. Vam aprendre les dues, cadascuna amb les seves coses. Podeu trobar molts tutorials a youtube sobre com fer aquesta tècnica.

teixir-cintes-05  teixir-cintes-06

teixir-cintes-04 teixir-cintes-03

La millor manera de fixar els coneixements és practicant i vaig provar les dues maneres. M’encanta el resultat, trobo que és una tècnica amb moltíssimes possibilitats. Ja tinc ganes de tornar a fer-ho.

teixir-cintes-09  teixir-cintes-07

Una vegada tens el teixit cal buscar-li una aplicació, jo he anat a la versió fàcil i he cosit un parell de estoig-necessers-bossaperpapers amb cremallera.

A la bosseta rosa hi he anat arxivant la informació sobre el meu regal de Nadal d’enguany! Quines ganes!!!

teixir-cintes-10

Enllaço amb RUMS!


Uno de los talleres que no me quería perder por nada era el de “Tejer tela” que nos impartió la Naii al Sewing Camp, increíble todo lo que sabe esta mujer! El día del taller tomé nota de todo y después en casa ya lo prové. Hay dos maneras de tejer las cintas, en cruz o en ángulo. Aprendimos las dos, cada una con sus trucos. Puedes encontrar muchos tutoriales en youtube sobre cómo hacer esta técnica. La mejor manera de fijar los conocimientos es practicando y probé las dos maneras. Me encanta el resultado, creo que es una técnica con muchísimas posibilidades. Ya tengo ganas de volver a hacerlo. Una vez tienes el tejido hay que buscarle una aplicación, yo he ido a la versión fácil y he cosido un par de estuche-neceseres-bolsaparapapeles con cremallera. En la bolsita rosa he ido archivando la información sobre mi regalo de Navidad de este año! Qué ganas!!! Enlazo con RUMS!

 

 

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

21 respostes a Cintes teixides

  1. Me encanta! Yo lo tengo pendiente de hacer pero la verdad es que creo que me va a llevar mucho tiempo y al final me pongo con cosas mas rápidas.

    M'agrada

  2. Uooo que xulus t’han quedat. Aquesta tècnica enganxa, no trobes?

    M'agrada

  3. Kiwa Kawaii ha dit:

    M’encanten!!!! Tinc tantes ganes de probar jo també aquesta técnica!!!
    I m’encanta el que sobresurt de la bosseta, jijijiji

    M'agrada

  4. Que bonitos!!! Esta es una de esas costuras que nunca sobra, siempre acaban haciendo falta y las cintas lucen montón. Yo hice uno también y lleva llamado la atención.

    M'agrada

  5. Tata Crafts ha dit:

    Quina passada! Ho vaig intentar un dia però no em quedava bé, hauré de buscar un tuto

    M'agrada

  6. Vicky - Nina de drap ha dit:

    Xulissims Mei!!!!

    M'agrada

  7. Imilce Manos Revoltosas ha dit:

    Qué bonitas!! Me encantan…esto de tejer con tela lo tengo pendiente.

    M'agrada

  8. Estáis hechas unas artistas! Y yo sin probarlo aún…

    M'agrada

  9. Mayumi ha dit:

    Mare meva, això te pinta de dur molta feina. Però queda super bé, i ben únic!!

    M'agrada

  10. Merche Kushona ha dit:

    m’encanta!! tinc ganes de probar la tecnica de la rosa, i també haig de fer alguna cosa ja smb l’altre que la vais fer la primera semana del SC i ara no se que fer

    M'agrada

  11. maguiandmi ha dit:

    Preciós!!! Mira que he vist vegades aquesta tècnica però no m’acabava de decidir però la de forma de creu, no sé si els colors hi tenen a veure m’ha encantat!!! Ho faré segur.
    Una abraçada,

    M'agrada

  12. Carol ha dit:

    Guau!! Te han quedado chulísimos!
    Cuando tenga tiempo me miro los vídeos, que yo no hice el taller, y a ver si me sale algo 🙂
    Besos Mei

    M'agrada

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.