Brusa estrelles

camisa-estrelles-02

[al final en castellano]

Estem en dates especials, de retrobaments, de compartir els àpats en família. A tots ens agrada arreglar-nos una mica.

camisa-estrelles-05 camisa-estrelles-01

Fa un parell de Nadals em vaig fer aquesta brusa i cada Nadal l’aprofito. Amb aquesta tela d’estrelletes que m’encanta. És molt lliscant, la vaig fer servir de forro d’aquest abric. Volia una brusa llarga o un vestit curt, alguna cosa per portar amb leggins. Vaig mirar i mirar models i al final em vaig decidir pel patró gratuït de Patrones Mujer (patró aquí).

camisa-estrelles-07 camisa-estrelles-03

És una brusa amb pinces al coll. He allargat una mica el patró. Les mànigues em van quedar una mica llargues, per tancar-les vaig optar per un snap d’estrella. Molt contenta amb el resultat. Aquest any me l’he tornat a posar.

camisa-estrelles-06 camisa-estrelles-08

Aquesta és l’última entrada d’aquest 2016. Faig balanç d’aquest any, estic sorpresa de mi mateixa per la quantitat de costures i entrades al blog que he publicat, i el que més m’ha marcat ha sigut el Sewing Camp, per mi ha sigut un abans i un després en aquest món 2.0; he conegut en persona a un munt de dones fantàstiques i boges per la costura. Espero que durant el 2017 puguem continuar trobant-nos, compartint, aprenent, muntant mogudes, costures compartides i tot el que vagi sortint dels nostres caps pensants.

camisa-estrelles-04

Que tingueu una bona entrada al 2017 i que aquest ens porti moltes costures! Aprofito que es dijous i enllaço amb RUMS. Una gran abraçada!


Estamos en fechas especiales, de reencuentros, de compartir comidas en familia. A todos nos gusta arreglarnos un poco. Hace un par de Navidades me hice esta blusa y cada Navidad la aprovecho. Con esta tela de estrellitas que me encanta. Es muy deslizante, la usé de forro de este abrigo. Quería una blusa larga o un vestido corto, algo para llevar con leggins. Miré muchos modelos y al final me decidí por el patrón gratuito de Patrones Mujer (patrón aquí). Es una blusa con pinzas en el cuello. He alargado un poco el patrón. Las mangas me quedaron un poco largas, para cerrarlas opté por un snap de estrella. Muy contenta con el resultado. Este año me la he vuelto a poner. Esta es la última entrada de este 2016. Hago balance de este año, estoy sorprendida de mí misma por la cantidad de costuras y entradas en el blog que he publicado, y lo que más me ha marcado ha sido el Sewing Camp, para mí ha sido un antes y un después en este mundo 2.0; he conocido en persona a un montón de mujeres fantásticas y locas por la costura. Espero que durante el 2017 podamos seguir encontrándonos, compartiendo, aprendiendo, montando saraos, costuras compartidas y todo lo que vaya saliendo de nuestras cabezas pensantes. Que tengáis una buena entrada al 2017 y que éste nos traiga muchas costuras! Aprovecho que se jueves y enlazo con RUMS. Un fuerte abrazo!

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

27 respostes a Brusa estrelles

  1. MEi GRANELL ha dit:

    M’agrada molt com queda l’estampat i la caiguda que té la tela. Et felicito per tots els teus progressos del 2016 i espero que el 2017 sigui millor en aquest sentit. Molts petons i abraçades i que tinguis una bona entrada d’any.

    M'agrada

  2. Lourdes - Punts de colors ha dit:

    Una brusa fantàstica! Que tinguis unes bones festes i una fantàstica entrada al 2017!

    Muack!

    M'agrada

  3. Bàrbara ha dit:

    Bona costura! I guapa!! Besades!

    M'agrada

  4. Malihma ha dit:

    Molt maca Mei! Una forta abraçada i feliç 2017

    M'agrada

  5. Coso ha dit:

    Muy bonita. Me gusta mucho la tela y cómo te ha quedado.
    Felicidades

    M'agrada

  6. Se muy cómoda y elegante. Felices costuras en 2017¡¡

    M'agrada

  7. No m’estranya gens que te la posis tant, és molt i molt bonica!!! El detalls dels snaps és genial i el conjunt complet és perfecte. Espero seguir gaudint de les teves costures el proper any i també desitjo compartir amb tu nous saraus. Moltes petonets i feliç 2017 😉

    M'agrada

  8. yolanda ha dit:

    que bonita! feliz año para tí! y que sigamos cosiendo tanto y tan bonito!

    M'agrada

  9. Vicky - Nina de drap ha dit:

    M’encanten aquest tipus de bruses-tuniques. Molt bona entrada d’any!! I que el 2017 sigui tan o més productiu que aquest. Petons

    M'agrada

  10. Imilce Manos Revoltosas ha dit:

    Una blusa muy chula, estás muy guapa!! A por otro año de costureo!!

    M'agrada

  11. Vanesa ha dit:

    Qué bonita!!!
    La tela me gusta mucho, hiciste bien en alargar el patrón, queda muy bien y estás muy guapa!
    Feliz año nuevo!!!!!!!!

    M'agrada

  12. Kiwa Kawaii ha dit:

    Què bonica la brusa, et queda genial! És perfecte per aquestes dates nadalenques!
    Que tinguis un 2017 ple de costures xules!!!!! (i cosides amb una màquina súperguai, jijiji)

    M'agrada

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.