Banyador animal print blau – Bañador animal print azul

[al final en castellano]Estem en plena Setmana de la Roba de Bany! Avui toca banyador!

Fa unes setmanes vam organitzar uns workshops de banyadors amb unes quantes amigues. Vam aprendre i vam cosir i també vam muntar una mica de festa per tothom: la Setmana de la Roba de Bany! Vam començar el dilluns i encara queden uns quants dies amb molta informació i el linkparty on enllaçar totes les costures!

Avui us començo a ensenyar el resultat dels workshops. El primer model que vaig triar va ser aquest banyador sencer. Té una obertura a la part del davant que es tanca amb una tira del mateix banyador que va tancant l’obertura.

Vaig triar una lycra estampada amb un animal print en colors blaus, la vaig comprar a Els Encants de Barcelona. El banyador és reversible, encara que tant per dins com per fora l’estampat és el mateix.

L’esquena és molt escotada. Amb la Sandra vam adaptar el patró al meu cos amb algun retoc, ha quedat comodíssim.

I sí, aquesta sóc jo amb el banyador posat. Recordeu que per anar a la platja o a la piscina només necessiteu un cos i una platja, la resta és opcional. Ara, que si us cosiu un banyador o un biquini handmade estareu divines!

Esteu seguint la Setmana de la Roba de Bany? Us sembla interessant? Us estem animant a cosir banyadors?

Enllaço amb Mimi, vaig a veure les vostres costures per inspirar-me!


Estamos en plena Semana de la Ropa de Baño! Hoy toca bañador! Hace unas semanas organizamos unos workshops de bañadores con unas cuantas amigas. Aprendimos y  cosimos y también montamos un poco de sarao para todas: la Semana de la Ropa de Baño! Empezamos el lunes y aún quedan unos cuantos días con mucha información y el linkparty donde enlazar todas las costuras! Hoy os empiezo a enseñar el resultado de los workshops. El primer modelo que elegí fue este bañador entero. Tiene una abertura en la parte delantera que se cierra con una tira del mismo bañador que va cerrando la apertura.

Elegí una lycra estampada con un animal print en tonos azules, la compré en Els Encants de Barcelona. El bañador es reversible, aunque tanto por dentro como por fuera el estampado es el mismo.

La espalda es muy escotada. Con Sandra adaptamos el patrón a mi cuerpo con algún retoque, ha quedado comodísimo. Y sí, esta soy yo con el bañador puesto. Recuerda que para ir a la playa o en la piscina sólo necesitas un cuerpo y una playa, el resto es opcional. Claro, que si coses un bañador o un bikini handmade estarás divina! ¿Estás siguiendo la Semana de la Ropa de Baño? Te parece interesante? Te estamos animando a coser bañadores? Enlazo con Mimi, voy a ver vuestras costuras para inspirarme!

Aquesta entrada s'ha publicat en Costura, Dona, General i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a Banyador animal print blau – Bañador animal print azul

  1. Mi Pura Vida ha dit:

    Estàs guapísima Mei!! Sempre t’estaré agraïda per haver organitzat tan bé el curs de roba de bany, és una pasada!! Moltes gràcies

    M'agrada

  2. vanaehsa ha dit:

    Estàs guapíssima amb el teu banyador handmade! T’haig de donar les gràcies per organitzar el taller amb la Sandra, vaig disfrutar molt!! Si l’any que vé en feu un altre ja m’hi pots apuntar!

    M'agrada

  3. Merche Kushona ha dit:

    oleee et va quedar genial el banyador! jo encara no l’he pogut estrenar. em va encantar poder compartir amb tu el dia de costura, moltes gracies per comptar amb mi!!

    M'agrada

  4. Retroenllaç: Biquini creuat lila – Biquini cruzado morado | Mei, fet amb amor

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.