RUMS #47/15 – Estoig transparent – Estuche transparente

 Sempre porto la bossa plena de bolígrafs. Necessitava un estoig per posar-ho tot i evitar estar remenant la bossa cada cop que en necessito un i torbar només el tap, o embolicar-me amb el fil dels auriculars.

Un estoig senzill que em va servir per provar de cosir amb hule transparent. Li tenia molta por i va ser més fàcil del que em pensava. Vaig cosir-ho amb fil normal a la canilla i fil transparent a l’agulla. Abans de tancar-lo i vaig afegir una cinta decorativa molt animal.

    

Què us sembla? Us agrada? En feu servir?

Enllaço amb RUMS


 

Siempre llevo el bolso lleno de bolígrafos. Necesitaba un estuche para ponerlo todo y evitar estar removiendo el bolso cada vez que necesito uno y encontrar sólo el tapón, o liarme con el hilo de los auriculares. Un estuche sencillo que me sirvió para probar de coser con hule transparente. Le tenía mucho miedo y fue más fácil de lo que pensaba. Lo cosí con hilo normal en la canilla e hilo transparente a la aguja. Antes de cerrarlo añadí una cinta decorativa muy animal. ¿Qué os parece? Os gusta? Usáis? Enlazo con RUMS

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a RUMS #47/15 – Estoig transparent – Estuche transparente

  1. Laia ha dit:

    Ei quina xulada!!! Jo si que en faig servir d’estoig però no pel bolso… Aquesta idea m’ha encantat!

    Liked by 1 person

  2. alicia ha dit:

    m’hauria de fer un per les claus jajajaja Missió impossible treure una sola cosa. Petons!

    M'agrada

  3. Inés ha dit:

    És tot un repte, el cosir l’hule transparent i amb la màquina!!

    M’agrada que a més a més de pràctic, pots vore el contingut i no estar remenant i taeent de tot menys el que busques
    Una salutació
    Inés (Qcucadaimes)

    M'agrada

  4. No Sólo Coso ha dit:

    Tenía en pendientes lo de coser plástico… pero ahora me animo seguro! !!

    M'agrada

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.