Estoig cremallera continua

[al final en castellano]

Entrada rapidíssima! Un estoig super pràctic per veure tot el que hi guardes.

El vaig descobrir amb les noies del Sewing Camp, aquestes mosses saben de tot! Es un estoig que va amb cremallera continua, és a dir que és un sol carril de cremallera. El tutorial i el patró el podeu trobar aquí.

 

 

Enllaço amb RUMS. Us animeu a cosir-lo?


Entrada rapidísima! Un estuche super práctico para ver todo lo que hay guardas. Lo descubrí con las chicas del Sewing Campo, estas mozas saben de todo! Es un estuche con cremallera continua, es decir que es un solo carril de cremallera. El tutorial y el patrón lo puedes encontrar aquí. Enlazo con RUMS. Os animáis a coserlo?

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a Estoig cremallera continua

  1. Patronhila ha dit:

    M’encantaaaa. Jo em veig fent-me un amb hule per dintre per a portar els coberts a la feina amb el tupper.

    M'agrada

  2. Merche Kushona ha dit:

    em coincidir en costura avui!!

    M'agrada

  3. Vicky - Nina de drap ha dit:

    Quines ganes de cosir-ne un!!! Molt xulo!!

    M'agrada

  4. maryjanecrafts ha dit:

    Uiiii m’encanta….just el que buscava fa temps….la cremallera es especial? Beno, ja m’assabentaré entrant als links jajaja…merciii
    …molt maca t’ha quedat…

    M'agrada

  5. Imilce Manos Revoltosas ha dit:

    Qué ganas tengo de ponerme con un estuche de estos!! Muy bonita la tela!!

    M'agrada

  6. vanähsa ha dit:

    Que xulo, tinc ganes de fer-me’n un!! Avui m’ho heu ben recordat! 🙂

    M'agrada

  7. MEi GRANELL ha dit:

    Molt xulo, m’encanta la forma.

    M'agrada

  8. Retroenllaç: KNITTING PROJECT BAG & CREMALLERA CONTINUA – EL MÓN ENTRE FIL I AGULLA

Deixa un comentari

