La Festa del Konfetti – Faldilla Evchen

[al final en castellano]

Avui vinc super acompanyada!! M’encanta venir en companyia! Amb una faldilla maquíssima i que volia cosir des que vaig veure les versions de Con Mis Manitas. Totes maquíssimes i les que encara no ha ensenyat! I fem una súper Festa del Konfetti perquè som 15 blogueres que avui publiquem el mateix patró!! Vaig ara mateix a veure-les totes!

De seguida em vaig apuntar a la costura conjunta d’aquest patró que es diu Evchen, encara que totes li diem Konfetti. Es tracta d’una faldilla amb uns plecs a la part del davant.

He triat una tela que algunes ja coneixereu. La vaig comprar pel meu aniversari i vaig regalar-ne a unes quantes amigues perquè fessin alguna costura, i han fet autèntiques meravelles ja! És una tela de fons cru estampada amb flors en tons verds, petroli, grana,… és un piqué de neoprè (segons les expertes).

M’encanta com queda i, a més, és còmoda i facilíssima de cosir! Ja estic pensant a repetir!
Enllaço amb Mimi i vaig a veure les altres faldilles!


Hoy vengo super acompañada!! Me encanta venir en compañía! Con una falda guapísima y que quería coser desde que vi las versiones de Con Mis Manitas. Todas guapísimas y las que aún no ha enseñado! Y hacemos una súper Fiesta del Konfetti porque somos 15 blogueras que hoy publicamos el mismo patrón!! Voy ahora mismo a verlas todas! Enseguida me apunté a la costura conjunta de este patrón que se llama Evchen, aunque todas le decimos Konfetti.

Se trata de una falda con unos pliegues en la parte delantera. He elegido una tela que algunas ya conoceréis. La compré para mi cumpleaños y regalé a unas cuantas amigas para que hicieran alguna costura, y han hecho auténticas maravillas ya! Es una tela de fondo crudo, estampada con flores en tonos verdes, petróleo, grana, … es un piqué de neopreno (según las expertas). Me encanta como queda y, además, es cómoda y facilísima de coser! Ya estoy pensando en repetir! Enlazo con Mimi y voy a ver las otras faldas!

 

Aquesta entrada s'ha publicat en Costura, Dona, General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

22 respostes a La Festa del Konfetti – Faldilla Evchen

  1. Retroenllaç: Fiesta del Konfetti (falda Evchen) -

  2. Mi Pura Vida ha dit:

    Com m’agrada Mei! T’ha quedat preciosa i la tela és perfecte per aquest patró. Jo encara tinc que pensar en que la utilitzo, perque ha de ser un projecte molt especial.

    M'agrada

  3. La costurera entrometida ha dit:

    Es superchula! Con el estampado más grande se aprecian muy bien los pliegues. Te sienta fenomenal

    M'agrada

  4. Rebeca ha dit:

    XU-LÍ-SSI-MA!!!!! M’agrada molt com queda amb aquesta tela. Encara no he decidit què em cosiré amb ella però m’esteu donant idees genials. Molt guapa amb la teva nova faldilla!

    M'agrada

  5. Fantàstica!!! M’encanta, m’encanta i m’encanta!

    M'agrada

  6. Laura - Con mis manitas ha dit:

    Buaaa!! Queda genial con esa tela!!! Es tan bonita!!!
    Me encanta haberte inspirado, me encanta que me inspires y me encanta saber que habrá más!!
    Te queda perfecta!

    M'agrada

  7. Merche Kushona ha dit:

    aquest estampat es taaaaan macu que qualsevol cosa que cosiu queda estupenda! m’agrada molt com et queda!!!

    M'agrada

  8. Zuriñe ha dit:

    Con esta tela también queda chulísima!!! Somos 15, pero cada versión es diferente. Un placer compartir costura!

    M'agrada

  9. Noelieska ha dit:

    Esa tela en chulísima! Tomo nota de la cintura en V para la próxima. Creo que queda mejor, y que así fluyen mejor los pliegues. Estoy emocionada de haber coincidido contigo en esta costura!! Besos gordos.

    M'agrada

  10. Sewing With Mei ha dit:

    Mei que guapa i elegant el veig. La tela es una passada et queda super bé!!!

    M'agrada

  11. @DoneByAna ha dit:

    Te ha quedado genial!

    M'agrada

  12. Retroenllaç: Faldilla Konfetti amb estrelles | Mei, fet amb amor

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.