Shorts Suri en companyia

[al final en castellano]
Avui costura molt estiuenca, uns shorts, que abans es deien pantalons curts 😛 Hahahaha! Ens acostumem a dir les coses en anglès i perdem les nostres pròpies paraules.

El patró és el Shorts Suri, de Meine Herzenswelt, descobert gràcies al post de la Vanaehsa avisant de la promoció del patró per descarregar-lo gratuïtament. El patró i tutorial porta vàries opcions d’acabats, us el recomano.

M’encanta que porti butxaques davant i darrere, així quan surto de casa amb els nens no agafo bossa, tot a les butxaques! A part també és molt còmode. Amb l’estampat quasi no es veuen!

Vinc molt ben acompanyada, aquesta colla de costureres són insaciables, ni a l’estiu ens donem treva! Hahaha! Us recomano que passeu a veure les seves versions del patró:

He triat una tela plana, de cotó, deu portar alguna cosa més. Té un fons negre i un estampat en tons blanc, blau i marró; és fresca encara que s’arruga amb facilitat, fa molt que la tinc, és dels Encants de Barcelona. A més, és una de les teles del repte #12meses12telas que ens va llençar la Rebeca a principis d’any. Vaig per la meitat de les teles, ja en tinc un parell més de tallades a espera de tenir una estona per cosir-les.

Enllaço a Mimi, que tingueu bona setmana!


Hoy una costura muy veraniega, unos shorts, que antes se llamaban pantalones cortos 😛 hahahaha! Nos acostumbramos a decir las cosas en inglés y perdemos nuestras propias palabras. El patrón es el Shorts Suri, de Meine Herzenswelt, descubierto gracias al post de la Vanaehsa avisando de la promoción del patrón para descargarlo gratuitamente. El patrón y tutorial lleva varias opciones de acabados, os lo recomiendo. Me encanta que tenga bolsillos delante y detrás, cuando salgo de casa con los niños no cojo bolso, todo en los bolsillos! También es muy cómodo. Con el estampado casi no se ven! Vengo muy bien acompañada, este grupo de costureras son insaciables, ni en verano nos damos tregua! Jajaja! Te recomiendo que pases a ver sus versiones del patrón:

He elegido una tela plana, de algodón, debe tener algo más. Tiene el fondo negro y un estampado en tonos blanco, azul y marrón; es fresca aunque se arruga con facilidad, hace mucho que la tengo, es de Els Encants de Barcelona. Además, es una de las telas del reto #12meses12telas que nos retó Rebeca a principios de año. Voy por la mitad de las telas, ya tengo un par más de cortadas a espera de tener un rato para coserlas. Enlazo en Mimi, que tengas buena semana!

Aquesta entrada s'ha publicat en Costura, Dona, General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

18 respostes a Shorts Suri en companyia

  1. Mi Pura Vida ha dit:

    Guauuu, m’encanta el contrast de la tela amb el blau turquesa! El pròxims els faré amb tela plana també. Et queden clavats de talla!

    Liked by 1 person

  2. vanaehsa ha dit:

    Són xulíssims!! Com m’alegro que us hagueu animat a cosir-los! La tela que has triat queda genial!

    M'agrada

  3. Lourdes ha dit:

    M’agrada molt com han quedat! el contrast de teles es preciós!

    M'agrada

  4. Annacaljoan ha dit:

    Que bonics Mei, i et queden molt be. M’apunto aixo de pantalons curs i no short.

    M'agrada

  5. Rebeca ha dit:

    M’encanta la tela, és preciosa!!! I haver-la fet servir per aquests pantalons curts ha estat una decisió fantàstica. Et queden genial 😉

    M'agrada

  6. Laura - Con mis manitas ha dit:

    Qué bonitos!! La tela es preciosa y te sientan genial!!
    Como siempre, un placer compartir costura con mi musa ❤️❤️

    M'agrada

  7. Merche Kushona ha dit:

    t’han quedat molt bonics, m’agrada la tela!

    M'agrada

  8. annawayblog ha dit:

    M’encanten!!! El contrast amb al ribet de les butxaques queda molt bé, tinc el patró, ara només falta temps i a veure x quina tela em decideixo, espero no tardar molt sinó ja seran x l’any vinent 😂😂😂😂

    M'agrada

  9. Retroenllaç: Shorts Suri en compañía - Hilos y Más

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.