RUMS 5/16 – Boc and roll (porta-entrepà)

He declarat la guerra al paper de plata! I és que cada vegada sóc més conscient que hem de cuidar el planeta i procurar que la nostra petjada sigui mínima.

Cada vegada que embolicava l’entrepà per esmorzar amb paper d’alumini pensava que havia de cosir un boc-and-roll, i per fi ha arribat el dia!

He utilitzat un retall de tela WAX que em van regalar. M’encanten aquestes teles! Els colors, el tacte, … són estupendes! Per l’interior he fet servir hule transparent, un biaix pel voltant i una veta per poder-lo lligar.

La majoria de boc and roll que he vist porten velcro, però a mi se m’enganxa amb tot i prefereixo la veta i poder-lo lligar segons la mida del que porti. No hi pot faltar l’etiqueta corporativa ;).

 

L’he fet servir uns dies i estic molt contenta. És bastant gran i tant i puc posar tan l’entrepà com alguna peça de fruita. Queda ben tancat i quan l’obres et fa d’estovalles.

I vosaltres, com porteu l’esmorzar/berenar? Voleu què posi un tutorial per animar-vos a cosir-ne un?

Enllaço amb RUMS i vaig a veure què han fet les altres!

 


He declarado la guerra en el papel de plata! Y es que cada vez soy más consciente de que debemos cuidar el planeta y procurar que nuestra huella sea mínima. Cada vez que envolvía el bocadillo para desayunar con papel de aluminio pensaba que tenía que coser un boc and roll, y por fin ha llegado el día! He utilizado un recorte de tela WAX que me regalaron. Me encantan estas telas! Los colores, el tacto, … son estupendas! Para el interior he usado hule transparente, un bies por alrededor y una veta para poderlo atar. La mayoría de boc and roll que he visto llevan velcro, pero a mí se me engancha con todo y prefiero la veta y poderlo atar según el tamaño de lo que lleve. No puede faltar la etiqueta corporativa;). Lo he usado unos días y estoy muy contenta. Es bastante grande, y tanto puedo poner tan bocadillo como alguna pieza de fruta. Queda bien cerrado y cuando lo abres te hace de mantel. Y vosotras, ¿como lleváis el desayuno / merienda? ¿Quereis que ponga un tutorial para animaros a coser uno?  Enlazo con RUMS y voy a ver qué han hecho las otras!

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

22 respostes a RUMS 5/16 – Boc and roll (porta-entrepà)

  1. vanähsa ha dit:

    M’encanta!! Si poses tutorial, jo m’apunto a seguir-lo!

    M'agrada

  2. Enaitz ha dit:

    Ala que chula!! Si cuelgas tutorial va a mi lista de costuras pendientes!!

    M'agrada

  3. munna ha dit:

    Jo n’he cosit molts, per regalar, per la family, les amigues, els fills de les amigues… i em sento bé perquè s’utilitzi menys paper d’alumini 🙂
    A veure si algun dia m’animo a publicar-ho!!
    Per cert… jo crec que la setmana que bé ja m’arriben les meves etiquetes… tinc unes ganesssss

    M'agrada

  4. Ag ha dit:

    A bocata diario llevo ya un tiempo mirandome mal a mi misma cuando los envuelvo, tengo q ponerme ya!
    Lo del hule transparente me gusta, pq los q tengo son estampados y malillos y me da reparo poner el bocata por aquello de los tintes…

    M'agrada

  5. kekereke ha dit:

    venga, un cose conmigo un tutorial o lo que sea!! me encanta la idea!!! está genial, ya sabes, super fan de las telas africanas!!!

    M'agrada

  6. Itziar ha dit:

    Muy chulo!!, qué bien que cada vez estemos más concienciados. Tutorial siempre, claro.

    M'agrada

  7. Padawan Costuril ha dit:

    Yo esta semana he hecho cuatro! 🙂 Me encanta el tuyo sin velcro!

    M'agrada

  8. laia ha dit:

    M’encanta la idea del tutorial… una més que s’hi apunta!!!

    M'agrada

  9. Noelieska ha dit:

    Precisamente estaba buscando un portabrocas sin velero, pq me pasa lo mismo; que se engancha todo. Así que con tu permiso me apunto la idea!!!!!

    M'agrada

  10. Edith ha dit:

    Que bonito está!!! me pasa lo mismo que a ti cada vez que les pongo el lunch a mis tres hijos, Me duele usar aluminio, bolsas resellables y demás. Me vendría super bien un tutorial.

    M'agrada

  11. Latita ha dit:

    Me gusta mucho la idea!!
    Muy útil. Creo que probaré a hacerla.

    Besicos.

    M'agrada

  12. maryjanecrafts ha dit:

    Quina bona idea 🙂

    M'agrada

  13. maryjanecrafts ha dit:

    Hola,
    Pásate por mi blog, te he dejado una sorpresa 🙂

    The Versatile Blogger Award…


    Espero que te guste…

    M'agrada

  14. Retroenllaç: Tutorial Boc and roll – Portaentrepans / portabocatas | Mei, fet amb amor

  15. Retroenllaç: Portaentrepans v2 – Portabocatas v2 | Mei, fet amb amor

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.