RUMS 10/16 – Clauer de tela

Ja veieu com portava les claus! Necessitava amb urgència un clauer nou.

     

Feia temps que havia demanat les peces metàliques a snapclic (enllaç aquí) pensant en fer aquests clauers. He fet dues mides, la llarga per penjar-les al coll i la curta per agafar-les amb la mà, provaré uns dies amb cadascuna a veure com em va millor.

Fes-los és força senzill, una tira llarga de tela i la peça metàlica. Podeu trobar tutorials i inspiració a Pinterest i a infinitat de blogs. He fet servir tela wax i he afegit entretela per donar-li més cos. He provat amb agulla normal i de texans i em salten algunes puntades, alguna solució?

    
    

 

 

No hi pot faltar l’etiqueta! Per algunes que em pregunteu sobre les etiquetes he preparat un post per la setmana que ve!

Enllaço amb RUMS i vaig a veure què ens han preparat les altres!


Ya veis como llevaba las llaves! Necesitaba con urgencia un llavero nuevo. Hacía tiempo que había pedido las piezas metálicas a snapclic (enlace aquí) pensando en hacer estos llaveros. He hecho dos tamaños, largo para colgarlas en el cuello y corto para cogerlas con la mano, probaré unos días con cada uno a ver cómo me va mejor. Hacerlos es bastante sencillo, una tira larga de tela y la pieza metálica. Podeis encontrar tutoriales y inspiración en Pinterest y por infinidad de blogs. He usado tela wax y he añadido entretela para darle más cuerpo. He probado con aguja normal y de vaqueros y me saltan algunas patadas, alguna solución? No puede faltar la etiqueta! Para algunas que me habeis preguntado sobre las etiquetas he preparado un post para la próxima semana! Enlazo con RUMS y voy a ver qué nos han preparado las chicas!

 

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

27 respostes a RUMS 10/16 – Clauer de tela

  1. Molt xulo! Jo les porte sense clauer perque me pareix anyadir pes…pero esta idea me mola!

    M'agrada

  2. Inés ha dit:

    Xulo i pràctic a més no poder!!
    Besades
    Inés (Qcucadaimes)

    M'agrada

  3. Qué xulo!! La tela wax és perfecte per aquestes costures. Solució per les puntades? Prova de cosir amb una agulla específica per a texà. 🙂

    M'agrada

  4. vanähsa ha dit:

    Molt xulos!! Justament vaig comprarme aquestes peces metàliques fa uns dies per fer-me’n jo també!

    M'agrada

  5. Padawan Costuril ha dit:

    jejeje, sí que necesitabas ya un llavero… Así mucho mejor!

    M'agrada

  6. Me gusta mucho el llavero que te has hecho!!! Haces una semanas también tenía yo el mismo problema y me hice uno de trapillo, jejeje

    M'agrada

  7. Peus D'ànec ha dit:

    Jo conec a una persona que li encantarà un clauer així… gràcies per la idea, Muak!

    M'agrada

  8. La Dalia Azul ha dit:

    Bonitos y prácticos. Y una buena manera de aprovechar retales pequeños.

    M'agrada

  9. munna ha dit:

    lo has clavao!! m’encantaaaa

    M'agrada

  10. Malihma ha dit:

    ohhh m’encanten aquets clauers ❤

    M'agrada

  11. son chulísimos! y tu etiqueta ahí queda perfecta!

    M'agrada

  12. Vicky - Nina de drap ha dit:

    Molt xulo!! Miraré de comprar aquestes peces metàl·liques…

    M'agrada

  13. nurks7 ha dit:

    t’han quedat molt xulos! aquesta tela és molt bonica 🙂 jo en vaig fer un munt per Nadal i va ser el regal de tothom per les festes ;D

    M'agrada

  14. Esther ha dit:

    Estupendos llaveros Mei. Recomiendan usar una aguja 100 ó 110 pero sobre todo limpiar la máquina para evitar problemas ocasionados por los restos de cera.

    M'agrada

  15. Edith ha dit:

    Están geniales, luego nos cuentas cual te pareció mejor el corto o el largo, me los apunto, son muy buena idea para unos regalitos que voy a preparar.

    M'agrada

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.