Vestit rosa vs blanc

La mini_M té un vestit preferit i he decidit clonar-lo. El vestit preferit és de cotó, grana amb estrelletes negres, màniga curta, faldilla arrugada i botons a l’esquena. Està ben acabat, el forro també és de cotó i si no fos per les etiquetes i els botons podria ser reversible.

        vestit-rosa-blanc-07  vestit-rosa-blanc-02

A l’hora de treure els patrons i buscar les teles ja vaig decidir que el faria reversible i aquí teniu el resultat. Rosa per un costat i blanc amb floretes per l’altre. A l’esquena he posat snaps de formes del dret i del revés. Ha sigut complicat de cosir, sobretot les mànigues.

    vestit-rosa-blanc-09 vestit-rosa-blanc-04 vestit-rosa-blanc-01

Els acabats de les faldilles i les mànigues cosits amb el premsateles de fer vora estreta, m’encanta l’acabat que dóna, encara que a vegades em costa dominar-lo.

                        vestit-rosa-blanc-06  vestit-rosa-blanc-08

Com veieu és un vestit que fa que salti molt i que les volteretes surtin perfectes!! 😛

vestit-rosa-blanc-10                                                vestit-rosa-blanc-13  vestit-rosa-blanc-03

Cloneu la roba que us senta bé?

Enllaço amb Menuda Inspiración de La Pantigana i també participo a Inspírate en verano con Mamemimo, vinga saraus!!!


Mini_M tiene un vestido favorito y he decidido clonarlo. El vestido preferido es de algodón, granate con estrellitas negras, manga corta, falda arrugada y botones en la espalda. Está bien acabado, el forro también es de algodón y si no fuera por las etiquetas y los botones podría ser reversible. A la hora de sacar los patrones y buscar las telas ya decidí que lo haría reversible y aquí tenéis el resultado. Rosa por un lado y blanco con flores por el otro. En la espalda he puesto snaps de formas del derecho y del revés. Ha sido complicado de coser, sobre todo las mangas. Los acabados de las faldas y las mangas cosidos con el prensatelas de hacer borde estrecho, me encanta el acabado que da, aunque a veces me cuesta dominarlo. Como veis es un vestido que hace que salte mucho y que las volteretas salgan perfectas !! : P Clonais la ropa que os sienta bien? Enlazo con Menuda Inspiración de La Pantigana y también participo en Inspírate en verano con Mamemimo, venga saraos!!!

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

9 respostes a Vestit rosa vs blanc

  1. Carol ha dit:

    Doncs t’ha quedat súper bé, reversible i tot!!

    M'agrada

  2. Ostres que bonic t’ha quedat!!! Jo sóc molt fant de les cosetes reversibles, em semblen super pràctiques i molt divertides de cosir. Ja es veu que està encantada amb el seu vestit 😉

    M'agrada

  3. Enaitz ha dit:

    Que feliz tu hija!!muy bonito el vestido! yo sí clono,sobretodo para mi!

    M'agrada

  4. Núria Muñiz ha dit:

    Em declaro clonadora. Et felicito, perquè es veu complicadet. La meva nena igual que la teva, el que li preocupa d´un vestit és que giri i que voli.

    M'agrada

  5. 8peus ha dit:

    T’ha quedat molt xulo! M’encanta clonar, tot i que de vegades no me’n surto! El premsateles aquest de vora estreta és perillòs, jo m’hi vaig confiar després de fer moltes proves en retalls i quan vaig anar al vestit em va quedar fatal. El tinc guardat (castigat), jiji.

    M'agrada

  6. Imilce MANOS REVOLTOSAS ha dit:

    Qué pasada, reversible!! Muy bonito!

    M'agrada

  7. maryjanecrafts ha dit:

    Preciós…quina bona idea 🙂

    M'agrada

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.