Plantain brillant

[al final en castellano]

plantain-brill-04

Començo el 2017 amb un clàssic, una samarreta Plantain!

A l’estiu vaig participar a Inspirate en Verano con Mamemimo que va organitzar la Mònica de Mamemimo amb vestits per la mini_M i em va tocar el premi! M’agrada participar en tot tipus de mogudes que es plantegen a la xarxa: no tant pel premi sinó per compartir i sortir de la zona de confort amb les propostes que fan les organitzadores. En aquest cas em va tocar i em va fer moltíssima il·lusió! Gràcies Mònica per organitzar-ho i aprofito per felicitar-te!

plantain-brill-03

El premi va ser espectacular: 1 metre de tela de punt gris amb lúrex platejat, una bobina de fil Mara de Guterman de 1000 m a joc amb la tela, una caixa de 5 agulles punta de bola per teixits de punt, aquests mitjons de guineu de la marca Mini Dressing (cortesía de Leopótamo), una còpia del patró del “Vestido Cruzado” (cortesía de Mi Rincón de Mariposas) i una còpia del patró del “Vestido Iris” (cortesía de Diario de Naii).

13713979_1826505980912574_2146248939_n1

Tenia clar que la tela seria per una samarreta i també que seria per festes. El patró l’he cosit vàries vegades, aquí les veureu totes. M’encanta com queda aquesta samarreta, té un tall que afavoreix molt i permet moltíssimes variacions.

plantain-brill-07    plantain-brill-02

En aquest cas l’he fet sense colzeres. Pels acabats he optat per foe rosa brillant a joc amb el tipus de brillant de la tela. Encara que tenia foe de color gris amb el mateix efecte he volgut donar-li un punt de color.

plantain-brill-05 plantain-brill-01  plantain-brill-06

Enllaço amb RUMS, el primer del 2017. No sé si aconseguiré publicar-ne tants com el 2016, però intentaré ser regular. Per organitzar-me faré servir l’agenda de Mi guerrero y mi princesa, ja la teniu? És maquíssima, gràcies per compartir-la Teresa!!! Espero que el 2017 ens porti moltes costures a totes! Una abraçada!

plantain-brill-08


Empiezo en 2017 con un clásico, una camiseta Plantain! En verano participé en Inspirate en Verano con Mamemimo que organizó la Mónica de Mamemimo con vestidos para mini_M y me tocó el premio! Me gusta participar en todo tipo de saraos que se plantean en la red: no por el premio sino para compartir y salir de la zona de confort con las propuestas que hacen las organizadoras. En este caso me tocó y me hizo muchísima ilusión! Gracias Mónica por organizarlo y aprovecho para felicitarte! El premio fue espectacular: 1 metro de tela de punto gris con Lurex plateado, una bobina de hilo Mara de Guterman de 1000 m en juego con la tela, una caja de 5 agujas punta de bola para tejidos de punto, estos calcetines de zorro de la marca Mini Dressing (cortesía de Leopótamo), una copia del patrón del “Vestido Cruzado” (cortesía de Mi Rincón de Mariposas) y una copia del patrón del “Vestido Iris” (cortesía de Diario de Naii). Tenía claro que la tela sería para una camiseta y también que sería para fiestas. El patrón lo he cosido varias veces, aquí las veréis todas. Me encanta como queda esta camiseta, tiene un corte que favorece mucho y permite muchísimas variaciones. En este caso la he cosido sin coderas. Para los acabados he optado por foe rosa brillante a juego con el tipo de brillante de la tela. Aunque tenía foe de color gris con el mismo efecto he querido darle un punto de color. Enlazo con RUMS, el primero del 2017. No sé si conseguiré publicar tanto como en 2016, pero intentaré ser regular. Para organizarme utilizaré la agenda de Mi guerrero y mi princesa, ya la tenéis? Es preciosa, gracias por compartirla Teresa!!! Espero que el 2017 nos traiga muchas costuras a todas! Un abrazo!

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

19 respostes a Plantain brillant

  1. Aurora ha dit:

    Preciosa, buen inicio

    M'agrada

  2. Alicikita ha dit:

    Te queda genial! Y vaya regalazo con cosas tan chulas! Ay la Plantain, me has recordado que es uno de mis proyectos hace mil años en la lista! Te sienta súper!

    M'agrada

  3. Doctora Botones ha dit:

    Molt xula!! M’encanta el brilli!! ;o)

    M'agrada

  4. vanähsa ha dit:

    Guapa! Bon any!! M’encanta la samarreta!!! Queda genial amb aquesta tela, estàs guapíssima! Faig cosir aquest patró fa anys i tinc ganes de tornar-hi!

    M'agrada

  5. Super bonica!!! M’agrada molt amb el foe al coll…..i el brilli brilli també!
    Bnn any 2017 ple de costures i coses boniques.

    M'agrada

  6. Cris ha dit:

    Brilli brilli chulisima!! Y estas muy guapa con ella!!!
    Feliz año!!!

    M'agrada

  7. Malihma ha dit:

    Està molt xula Mei!! Soc molt fan de la plantain. I la teva amb el toc de foe rosa ha quedat genial.

    M'agrada

  8. M’agrada molt com t’ha quedat. És un patró que vull provar fa temps però encara no n’he tingut ocasió. Ja ho dic jo, al final em fareu caure en el brilli brilli i això que jo no en sóc gens jejejejej

    M'agrada

  9. Te queda estupenda!! Yo tengo pendiente la plantain pero tiene que caer ya si o si. El regalo es genial!! Feliz año!!!

    M'agrada

  10. Rosa BG ha dit:

    Super chula! La Plantain es “el patrón”. Como me gusta…

    M'agrada

  11. Milonguera ha dit:

    Me encanta!! Yo lo hice una vez con cuerpo gris, ribete de cuello fucsia, mangas fucsias y coderas grises (en jersey de algodón) y me pareció que pijameana mucho!! Lo uso para dormir en invierno. Pero siempre me sorprende ver como cambia una misma prenda con diferentes telas y combinaciones,,, la tuya tranquilamente se puede usar para alguna salida! Te quedo preciosa!

    M'agrada

  12. maryjanecrafts ha dit:

    Et queda genial!! 🙂

    M'agrada

  13. Me encanta este patrón,te ha quedado muy chula .

    M'agrada

  14. Merche Kushona ha dit:

    me encanta! es molt chula aquesta tela brillibrilli

    M'agrada

  15. Esther ha dit:

    M’agrada moltíssim la combinació de gris i rosa! Aquest patró Plantain sembla que serveix per a tot, l’he vist en moltíssims blogs!

    M'agrada

  16. Edith ha dit:

    Empiezas el año con una camiseta super linda!!

    M'agrada

  17. kekereke ha dit:

    la plantain nunca falla, siempre queda genial!!!! me gusta mucho!!!

    M'agrada

  18. sewingwithmei ha dit:

    Molt bonica la samarreta, un estil xulissim!

    M'agrada

  19. Kuka and bubu ha dit:

    Les Plantains mai fallen! Amb l’efecte platejat queda un “informal chic” genial!!

    M'agrada

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.